Yeah...baru-baru ni saintis telah menemui satu penemuan yg pelik lagi ganjil yang berlaku di negara kita...tapi sebenarnya...bukan lah ganjil sangat bagi orang2 yg dah biasa...cuma orang yang tak biasa tengok macam aku ni jadi luar biasa la..kehkehkeh.. hal ni sebenarnya dah lama dah pon...cuma aku sengaja nak naik kan balik isu ni...yelah...hal kecik kalau dibiar lama2 pon boleh jadi besar kan?? "Gunung Kalau ditarah setiap hari Runtuh jugak akhirnya" so aku nak cerita lah kat sini then korang fikirlah...memalukan ke tidak...:D


    seperti mana yang korang  dan semua orang juga orang-orang tau lah kan...perempuan ni dijadikan dengan sifatnya yg lemah lembut, sopan santun, lemah gemalai, lemah sendi, lemah tenaga batin dan lemah2 yg lain kan??
so tak patut betul kalau perempuan ni bertindak kasar melebihi lelaki, nak dijadikan cerita, pagi tadi aku keluar pegi kedai jup,beli barang, then tiba2 aku nampak situasi ni :



    Haa...so apa yang korang fikir?hhehe...nampak kan? mcm lelaki tu pulak yg lagi sopan dari perempuan tu..memang itulah yg jadi tadi..aku terkejut jugak...brutal betul minah ni..ish...tapi aku respect dkt bro tu..sbb dia rileks je..tak gelabah...hmm...sungguh tak manis kan bila perempuan mula mencarut? macam dah langgar sifat keperempuanan yg lemah lembut tu? huduh bebenor dah gayanya...entah..mungkin dia rasa dia hebat kut boleh cakap mcm tu..choii!! tanggapan pertama aku untuk perempuan mcm ni perempuan ni dia memang perempuan MURAH...sebab apa? sebab perempuan yg MAHAL tak akan sesekali cakap macam tu...kan?? just my point of view..:) 


    Kalau ada yang tak setuju tu aku tak kesah...sebab semua orang ada pandangan masing2..so hargai lah pendapat orang ye..:)

sopan kan gadis2 ni??euiww gadis ke?mudah-mudahan aminn:D








P/S : " Berfikir sebelum berbuat adalah satu kebijaksanaan, berfikir selepas berbuat adalah satu kebodohan, berbuat tanpa berfikir adalah seribu kebodohan" :D

9 comments:

  1. kau ke lukis tu? lawa weh! hahahaha

  1. hahahaha....lawa kan? dulu aku amik seni visual beb..jgn main2..kehkeh..:P

  1. wooo..remaja zaman skrg mudah terpengaruh..

  1. hehe mmg ada pmpuan konon2 brutal..penah jumpa :)

  1. misz leena..tula pasal..mudah mudahan anak kita nanti tak mcm ni..kehkehkeh..


    cik wanie...tula..mcm brutal..tapi bila sergah sikit..mula lah semua berair(air mata kayh! )..haha

  1. gambar pompuan2 bertudung tunjuk jari tu amat memalukan. gamaknya mereka x paham apa yg mereka wat tu ... huh! :(

  1. kan..?? xrety malu kut,,,mungkin diorang dh biasa mcm tu..:D..mudah mudahan mereka diberi hidayah utk berubah..:)

  1. rasa malu dah ditarik kut??hehee

Post a Comment