Ehem...waktu skrg pukul 2.45am...tapi aku still tak terasa mengantuk sikit pon, silap jugak la aku tadi pegi minum tongkat ali , ni lah akibat nya..adoiii!..haha....tapi aku memang biasa tido lambat2 ni...tak tau la kenapa...penyakit aku kut susah nak tido...korang ade kena mcm ni tak? kadang2 pukul 5 pagi pon still tak boleh tido...mungkin aku terlanggar orang bunian tengah tido then kena sumpah dgn dia sampai aku tak boleh tido? kan? agaknya lah kan? kan? bnyk nye kan? ah gile!..hahaha!



    Okey2 back to the topic...sementara mata aku ni tak mengantok kan...macam biasa la..macam korang jgk...ada masa terluang sikit bukak FB kan? betul tak? alaaa tak payah la nak senyum2...aku tau dah...hahah!...so apa kaitan nya FB ni dengan nak femes macam lembu??? sebenarnya xde kaitan langsung pon dengan lembu...kesian kan?? lembu jugak yg dapat nama...ehh tapi kira okey la aku guna lembu....ada orang..sikit2 nak salah kan babi "eh babi betul lah kau ni"  lagi la teruk kan? dah la babi tu haram!!.nasib baik tak ada hukum bila sebut babi kena samak...kalau ada..entah berapa kali nak kena samak ntah....hahaha



buat sup lombu pon sodap neyh..kehkehkeh


  Eh...macam dah banyak sangat aku mengarut kan?? haha okey2..cerita nya mcm ni...tadi masa aku usha2 home FB aku tu...aku ternampak la satu page ni update status dia kan...so bila aku baca...aku macam teruja...okey tu masa sekali baca...baca kali kedua aku mula berfikir...baca kali ketiga aku dah start loya2 (bukan pregnant okey!) baca kali keempat aku dah start mencarut dah!..hahaaha.. korang nak tau apa yang aku baca tu?? ni diaa jeng jeng jeng...


 

Sooo...apa pendapat korang??? benda ni biasa? luar biasa? amazing? osem?? hahaaha...okey la..pada aku lah kan, dia ni macam  menari2 berbogel sambil meminta sedekah, kehkeh...Banyak dah benda2 mcm ni...buat fanpage guna dialog artis..or apa2 nama yg dianggap unik la..pastu ramai yang like..pastu mula lah nak gedik promote FB admin...kalau perempuan tu aku mcm boleh maafkan lagi la...tapi ni lelaki..ye lelaki...aku tumpang malu jugak la ada spesis aku berperangai mcm orang xde matlamat hidup ni....ni salah satu je aku amik...tapi aku sensord la mana2 yg perlu kan...nanti aku kena saman plak...xde duet OOo nak bayar....saya bukan orang senang bang...hehehe



p/s : " Tiada siapa yang paling pandai dan paling bodoh di dunia ni kerana setiap yang pandai itu boleh menjadi bodoh dan setiap yang bodoh tu boleh menjadi pandai" :D














0 comments:

Post a Comment