Untuk permulaan aku sebenarnya dah lama nak buat blog ni, tapi baru sekarang berpeluang...sebab apa?? sebab aku rasa blog ni mcm complicated je kan..haha...mcm susah ...yelah..aku ni memang bukan pandai sangat nak edit2 semua ni...ni pon aku tak tau la apa rupa blog aku ni macam i-city pon ada kaler2 bagai...hahah!...ah..tu tak penting kan..yg penting isi nya betul??(ya betul) kehkehkeh..:P



    Mesti ramai yang tertanya-tanya( kalau tak ramai pon buat2 ramai sudah :P) kenapa nama blog ni Kepala Batu??kenapa?kenapa? oh..mcm ni...merujuk pada kepala batu tu sendiri adalah bermaksud Degil kan? jadi apa kena mengena???maksud nya..aku ni Degil la...haha..ya aku agak degil dalam erti kata lain keras kepala atau kepala batu atau lain2 kepala yg korang rasa sesuai la...ekut suka korang nak letak kepala apa..haha...so sbb tu la aku rasa mcm best je kan nama kepalabatu ni..unik pon ada??kan??( ye kan jela weii!!) haha...


Huarghhhhhhh!!!!!


 So sesuai la dgn tajuk entri first aku ni kan..kelahiran sebuah permulaan, hehehe....aku ni sebenarnya minat jugak menulis...tapi biasa menulis merapu jelah...mana aku rasa xkena dengan jiwa aku..aku akan tulis...dulu pernah jugak aku macam nak buat diari lah ape semua tu..alaa yg macam gugurl selalu buat tu kan...tapi aku boboy..bukan gigirl...kahkahkah,,(geli siak!)..tapi semua tu tak jadi pon..memandangkan aku ni bukan lah seorang yg rajin tapi rajin jugak la...ye ramai kata aku rajin...betul ke??haha..okey stop merapu!!


     Memandangkan aku ni baru lagi dalam dunia blog ni...aku mintak la korang2 yg otai2 ni..berilah tunjuk ajar pada hamba ini...sesungguhnya hamba ini amatlah daif tentang dunia blogging ni...semoga tuhan saja yg membalas jasa kalian....eh?? apsal tiba2 bahasa istana aku guna? ah yg penting orang faham kan??haha...okeyh lah jumpa lagi di episod akan datang ye...tu pon kalau adelah episod nya...kehkehkeh..:P     


    Terima kasih sbb sudi meluangkan masa membaca benda2 yg kurang penting diatas ni ya....kerjasama anda amat saya hargai...sekian terima kasih...:)


                                               comel kan baby ni..??hehehe







p/s: "Pengalaman ialah gelaran yang diberikan oleh setiap orang terhadap kesilapan mereka"

0 comments:

Post a Comment