Assalamualaikum....err..malam ni hujan sangat lah lebat...silap2 kalau tak berhenti jugak sampai pagi esok ni...banjir kut??uishh jangan2...susah Oooo nanti.....tapi kalau hujan sikit2 takpa...hujan tu kan rahmat? dan salah satu waktu paling mustajab nak berdoa...waktu2 hujan macam ni la....so amik peluang okey?..haaa dah macam lari topik je kan?kehkeh...sekarang ni aku nak cerita pasal perempuan...ye perempuan...aku memang suka cerita pasal perempuan ni....sebab aku memang suka perempuan....kalau ada yang tak suka dengan perempuan tu? bawak2 lah bertaubat ye...takut mati cepat nanti tak sempat taubat pulak?kehkeh..:P



    Okey aku ada satu soalan....antara lelaki yang skema dengan lelaki yang sedikit nakal...mana satu pilihan korang?? mesti lah korang pilih lelaki yang agak nakal betul tak? haa...apa standard beb kawan dengan budak skema....lurus bendul...tegak semacam je...kalau buat boyfriend pon macam tunggul kayu...bosan kan??haha!




Sasha : weyh...aku dgr cite si meon tu syok kat kau?

Linda : eiuwww..apa klass si meon tu...skema macam kayu je....not my taste okey..!

Sasha : Memang la..kau kan suka kat Atan tu...tapi dia tu nakal sikit...selalu ada masalah displin.

Linda : hihihi...tula yang aku suka beb...nampak cool je kan.

Sasha : Dah la kau....aku gerak dulu...menyampah.



    See..?? inilah masalah perempuan...bila lelaki yang skema suka kat dia....mentah-mentah kena reject alasanya takda class. pastu lagi suka kat laki yang nakal....lelaki nakal ni fun boleh enjoy-enjoy. takda la bosan bila dating kan..sebab tu jadi pilihan perempuan.
tapi bila ditinggalkan je...ni kata perempuan.




Linda : Atan tu jahat la, aku salah cakap sikit je dia dah tampar muka aku, sakit tau!! pastu tadi lak dia mintak clash...Eeeeee,,,lelaki semua sama je...tak boleh pakai...haprak..penipu!!..Hey hey hey hey aku tak percaya CINTA.





    Fuhh...lelaki jugak yang disalahkan...sikit-sikit lelaki....jahat sangat ke lelaki ni? ishh2...yang kau dulu pergi pilih budak nakal tu siapa suruh kan? dah tau dia nakal..jahat...tapi kau pilih dia jugak. Sekarang padan lah dengan muka kau kan.? kehkehkeh..
    
    tapi dari apa yang aku tengok selama ni..memang perempuan cenderung memilih lelaki yang nakal, yang suka usik-usik dia...usha-usha dia... pastu buat-buat macam jual mahal konon nya..kehkeh..
dah nama pon lelaki..bab2 kacau mengacau gelek mengelek usik mengusik ni memang dah jadi tugas lelaki la..melainkan kalau lelaki tu skema..memang tak pandai la nak kacau2 ni..yang dia pandai senyum sorang-sorang pastu syok sendiri..kehkehkeh..:P

    Tapi yang sebenar-benarnya lelaki yang skema ni lah yang baik dan layak dijadikan pasangan hidup. dibandingkan dengan lelaki nakal...so pilihlah dengan bijak okey? peace..:D







P/S : "Tidak semua yang kita ingin mampu kita perolehi sebagaimana tidak semua yang kita perolehi adalah yang kita inginkan".

8 comments:

  1. haha~ tp wanita nakal memang bukan pilihan :p

  1. rugilah sapa pilih wanita nakal..huhu

  1. kalau pilih yg nakal+skema leh?? yg half2..kira dia jnis yg cool sbnrnya..tpi bila ngn pOmpuan yg dia suka dia jdi trlebih cool plak..ahahaha...

  1. haha..boleh2 yang penting nakal dia tu tak buat bnda yg salah..:)

  1. nakal2 manja takpela kan? ;p

  1. manja2 nakal yang tak boleh..:P haha!

  1. skema + nakal = mmg bakal jadik yg terbaek dr ladang..cayolah..

  1. jangan sampi nakalnya yg terlebih sudah lah..hehe..:)

Post a Comment