Assalamualaikum pada yg tgh membaca blog aku yg xseberapa ni (kalau ada pembaca la) kehkeh..haa..ni masuk entri keempat aku sejak blog aku ni ditubuhkan dengan jayanya walaupun xberapa jaya tapi anggap sajalah jaya ya..ya mcm jaya jusco la tempat aku mencuri membeli selalu..tak kesah la beli apa..yang penting masa sebelum raya dulu...kat situ lah tempat aku selalu tuju dikala duet tengah bersepah2 sampai tak tau nak buat apa..haa nengok mcm dah melalut kan???aduhhh okey2.....hahahah!


    Untuk kali ni...aku tak nak menaip panjang2 (macam sebelum ni panjang je kan? :P) hehehe..tak kesah lah ape pon...aku nak cerita melalui gambar jela...lukisan dlm gambar yg cantik huduh ni aku buat sendiri je..haha..lantak la kan..yang penting orang boleh faham ape aku nak sampaikan dah cukup "lihat apa yang dilukis bukan lihat siapa yg melukis" kan? haha..okey lihat dan fahamkan..tettt!

                                           


Babak Pertama

Babak Kedua


So macam mana guys??boleh faham tak?? hahaa..kesimpulan nya..hargai lah pemberian orang kat kita...tak kesah la even harga dia seposen sekalipun...tu tetap bermakna jugak...renung2kan dan selamat beramal.(gaya professor izzi) .:P



P/S : "Tiada hadiah yang lebih beharga daripada nasihat yang baik"

4 comments:

Post a Comment